top of page
  • Foto del escritorEsther Rodriguez

Un gran viatge

Estimades orenetes, sembla mentida però ja ha arribat el final de curs i m'agradaria de tot cor dedicar-vos unes paraules:


No ha estat un curs fàcil, hi ha hagut obstacles que han fet d'aquest viatge al llarg de l'any un curs molt especial però vull felicitar-vos per l'esforç i la feina que heu fet perquè ha sigut increïble. Sou una classe amb moltíssim potencial i teniu un cor molt gran, vull donar-vos les gràcies per tot el que hem après junts i el què m'heu ensenyat perquè no només heu après vosaltres, jo també, he sigut uns excel·lents mestres i només puc estar agraïda per tot el que heu compartit amb mi.


Espero que hagueu après molt però sobretot que hagueu gaudit d'allò que heu après i tingueu ganes d'aprendre encara més, perquè les ganes són molt importants a la vida.


M'agradaria demanar-vos un últim favor, voldria que m'expliquessiu que us ha agradat d'aquest curs, quines activitats, o dinàmiques, o temàtiques, qualsevol cosa que us hagi sembla interessant i també alguna que no us hagi semblat precisament atractiva o que la plantejarieu de manera diferent, m'encantaria saber les vostres propostes i així jo també puc aprendre i millorar. I per últim, si teniu alguna temàtica o activtat que us hagués agradat fer en algun moment del curs també m'encantaria saber-la.


Moltes gràcies orenetes, per tot aquest any ple d'aventures i somriures. Gaudiu moltíssim de l'estiu, que us ho mereixeu!


Una forta abraçada.




6 visualizaciones0 comentarios

Entradas Recientes

Ver todo
bottom of page